Mitt är mitt och ditt är ditt

Igår eftermiddags var vi på Motionshuset och tränade. Patrik har nyss köpt kort där och jag fick i samband med det 2 veckors "Prova på", så igår var första gången vi var där ihop. När man kommer in tar man, liksom på många andra träningsanläggningar, av sig och ställer skorna när man kommer in och sen kan man gå ner och byta om i omklädningsrummen. Jag tror att vi var där i 45 min. MAX! Och vad upptäcker vi inte när vi sedan ska bege oss hemåt??!! Tro fan om inte någon har tagit Patriks skor!!! Årh, blir så trött på folk. Hur f*n är man funtad om man ska gå hem från gymet och ser ett par skor man gillar och väljer att stoppa ner dem i väskan? Fattar det verkligen inte. Till saken hör att det var Patriks favoritskor som han använder till ALLT och som dessutom inte finns att köpa i Sverige, så förstår att han var lite lätt irriterad.
Det finns säkert folk som har tränat där i 10 år utan att bli av med något och så ställer vi våra skor där EN gång och visst tusan är det just då som någon är det och tallar.

Jag vet i alla fall en som kommer att ta med sina skor och låsa in dem i skåpet framöver.

Caroline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0