Host host

Jaha, då fick även mitt immunförsvar ge vika. Jag har stått stark när den ena efter den andra lag- och arbetskamraten har varit dålig, men nu är det tydligen min tur. Suck! Bara att hoppas det kan stanna vid en förkylning och att jag inte blir en av dem som ligger hemma en vecka med 39-graders feber. I vilket fall som helst blev det ingen träning för mig idag. Jobba var jobbigt nog! Nu ska jag försöka göra så lite så möjligt och så är det bara att hoppas det känns bättre i morgon. Då väntar nämligen match, både för mig själv och juniorerna. Jag var inte med förra helgen pga Västerås-resan, så känner mig riktigt spelsugen!

Krya på mig ;)!

Caroline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0