Nu är det fredagsmys!

Klockan är snart nio och jag har äntligen slagit mig ner i soffan och helgstämningen kan börja infinna sig. En lugn dag på jobbet följdes av en löprunda och ett gympass i Rimnershallen, varefter jag gjorde ett besök i både solarium och Agnebergshallen. Väl hemma mättades två hungriga magar med Patriks favvo-rätt, enchiladas.

I helgen väntar JSM steg 4 för både mitt och Patriks lag, vilket ska bli grymt kul och spännande! Går vi vidare är det gemensamt finalspel för alla klasser i Norrköping i mars någon gång. Hade varit sjukt roligt om vi gick vidare dit.  Känner mig riktigt laddad även om jag inte själv ska spela! Heja Kropps!

Trevlig helg!

Caroline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0