En go helg till ända

Då va de söndagskväll igen, vilket innebär att det inte är många timmar kvar till veckans värsta: Måndag morgon! Uuuh! Får försöka att inte tänka på det. Här har vi haft en riktigt go helg, som toppades med seger både för mitt och Patriks lag i går, vilket inte hänt sen träningsmatcherna på försäsongen om jag inte minns fel. Alltid lika gött att vinna! Idag tog vi oss en härlig sovmorron innan vi begav oss ut på (delvis) gemensam löprunda, vilken kännetecknades av lite ombytta roller. Patrik "syrgas" Olsson förvandlades till Patrik "Gasellen" Olsson och pinnade ifrån mig i slutet denna gång. Kul för honom ;)!
Förändringens vind drog även igenom lägenheten, som gick från att vara pyntad i julens tecken tillbaka till övriga årets inredning. Ganska gött och lite vemodigt på en gång.



Nya ditt-och-mitt hjärtat kom till perfekt användning igår när Patrik valde vanligt och jag naturgudis.



En av lagbilderna Jossans pappa tog på fredagsträningen.

Caroline ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0