Underbart väder!

Vaknade upp till strålande solsken i morse. Vilken fantastisk dag att vara ledig på! Snön är i stort sätt bortsmält och isen på gatorna likaså. Jag hade egentligen tänkt att ta mig en ledig dag men suget efter att komma ut och njuta av vädret var stort så en löprunda fick det bli. Senaste månaden har varit halkig och de gånger jag varit ute och sprungit har fokus legat på att inte ramla (vilket lyckats bra alla gånger utom en, då jag vurpade rejält) istället för att faktiskt träna. Därför var det en go känsla att marken var ren igen!

Nu har jag stationerat mig i soffan med en välförtjänt kopp kaffe och en macka med räkost.

Hoppas alla har en bra dag:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0